Новини

Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії

20 вересня 2023 року Національний центр «Мала академія наук України» зібрав для обміну кращим педагогічним досвідом і науковими практиками на V Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії» найкращих представників науково-освітянської громади України.

Співорганізаторами заходу були провідні наукові установи: академічні дослідні наукові установи, науково-освітні заклади і громадські організації. Інститут цифровізації освіти НАПН України був співорганізатором форуму.

Відкрив Форум академік НАН України, академік НАПН України, президент Малої академії наук України Станіслав Довгий. Захід зібрав понад 1000 науковців і освітян не тільки з усіх регіонів України, а й з зарубіжжя, зокрема Бразилії, Словаччини, Китаю, Ізраїлю, США, які обговорювали на 9 наукових панелях і 2 круглих столах проблеми, що потребують подальшого наукового розвитку

23 Вересня 2023


6th International Workshop on Methods, Resources and Technologies for Open Learning and Research (ICTERI 2023) 6th International Workshop on Methods, Resources and Technologies for Open Learning and Research (ICTERI 2023)

19 вересня 2023 року в рамках 18-тої Міжнародної конференції з ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних застосуваннях (ICTERI 2023) відбувся 6-й англомовний міжнародний воркшоп, присвячений методам, ресурсам і технологіям відкритої освіти та науки (MROL 2023). Організаторами воркшопу Геннадієм Кравцовим (Херсонський державний університет), Марією Шишкіною (Інститут цифровізації освіти НАПН України), Паулом Пласкурою (Університет ім. Яна Кохановського, Польща) було відібрано для презентації 20 найкращих доповідей.

23 Вересня 2023


DEEPINVENTHEI DEEPINVENTHEI

2023 року Інститут цифровізації освіти НАПН України долучився як асоційований партнер до проєкту DEEPINVENTHEI, який підтримується Європейським Союзом і має на меті створити міжнародну мережу інновацій для талановитої молоді, сприяти її навчанню та стартапам у сфері високих технологій.

Проєкт DEEPINVENTHEI виконується консорціумом з 18 учасників - 11 партнерів та 7 асоційованих партнерів (https://eit-hei.eu/projects/deep-inventhei/).
20 Вересня 2023


2nd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2023) 2nd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2023)
19 вересня 2023 року в рамках 18-тої Міжнародної конференції з ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних застосуваннях (ICTERI 2023) відбувся другий англомовний воркшоп з цифрової трансформації освіти (DigiTransfEd 2023). Організаторами воркшопу Тетяною Вакалюк (Державний університет «Житомирська політехніка»), Вячеславом Осадчим (Київський університет імені Бориса Грінченка) та Ольгою Пінчук (Інститут цифровізації освіти НАПН України) було відібрано для презентації 16 найкращих доповідей
20 Вересня 2023


Вибори в Інституті цифровізації освіти НАПН України Вибори в Інституті цифровізації освіти НАПН України
18 вересня 2023 року відбулося засідання Вченої ради Інституту цифровізації освіти НАПН України, що пройшло у змішаному форматі. Основними питаннями заходу були обрання заступників директора та вченого секретаря інституту. Вибори пройшли відповідно процедури та мали кворум. Вітаємо Світлану Литвинову, Ольгу Пінчук та Олександру Соколюк з обранням на керівні посади в Інституті цифровізації освіти НАПН України.
18 Вересня 2023


Цифрова дистанційна освіта – від пандемії COVID-19 до найкращих практик майбутнього Цифрова дистанційна освіта – від пандемії COVID-19 до найкращих практик майбутнього

12-13 вересня 2023 року відбулася презентація результатів наукових досліджень вченими ІЦО НАПН України на міжнародній конференції “Digital remote education - from the COVID-19 Pandemic to the Best Practices for the Future” в Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща)

17 Вересня 2023


Освіта для сталого розвитку – поширення кращих практик Освіта для сталого розвитку – поширення кращих практик

5-6 вересня 2023 року Світлана Литвинова та Марія Шишкіна, доктори педагогічних наук, провідні вчені ІЦО НАПН України взяли участь в міжнародній конференції “Education for sustainable development – dissemination of the best practices”, що відбулася в Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща). Науковиці презентували проєкт «SIN-NEC», поділилися досвідом організації дистанційної та змішаної форм навчання та співпраці, ініціювали дискусію щодо стійкості та потенціалу інтернаціоналізації для сприяння модернізації вищої освіти.

17 Вересня 2023


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях" Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"
14 вересня 2023 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару з доповіддю "Освітні парадигми штучного інтелекту. Приклади застосувань засобів штучного інтелекту в освіті" виступив Олександр Євгенійович Стрижак, доктор технічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, заступник директора з наукової роботи Національного центру «Мала академія наук України».
14 Вересня 2023


Спеціалізована вчена рада Д 26.459.01 Спеціалізована вчена рада Д 26.459.01

На базі Інституту цифровізації освіти НАПН України з 2010 р. функціонує Спеціалізована вчена рада Д 26.459.01 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. До складу Спеціалізованої вченої ради наразі залучено 11 докторів наук, які є провідними вченими у галузі цифровізації освіти і науки України.

13 Вересня 2023


Захищені дисертаційні роботи у Спеціалізованій вченій раді Д 26.459.01 протягом 2022-2023 рр. Захищені дисертаційні роботи у Спеціалізованій вченій раді Д 26.459.01 протягом 2022-2023 рр.
У Спеціалізований вченій раді Д 26.459.01 Інституту цифровізації освіти протягом 2022-2023 рр. були прийняті до розгляду та вдало захищені три дисертаційні роботи на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Нові наукові результати було отримано в проектуванні сучасної хмаро орієнтованої методичної системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів для роботи в науковому ліцеї (Майя Мар’єнко); розробленні не тільки теорії, а й методичні засади проєктування веб-базованого освітнього середовища університету (Юлія Романишин); проєктування, адміністрування та використання хмаро орієнтованого середовища навчання майбутніх учителів інформатики (Василь Олексюк).
13 Вересня 2023



Новини 51 — 60 з 607
Початок | Поперед. | 4 5 6 7 8 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.