ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.
Згідно з Порядком, у 2024 р. передбачено зміни щодо вступу на навчання до аспірантури.
Зокрема:
- Умовою допуску до вступного іспиту з іноземної мови у 2024 році є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ) в 2023 або 2024 році з оцінкою за тест з іноземної мови не менше ніж 130 балів, а за тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК) - не менше ніж 100 балів. (Розділ VII, пункт 6 Порядку) Календар ЄВІ в 2024 р.
- Умова звільнення вступника від складання вступного іспиту з іноземної мови: вступник, який підтвердив свій рівень знання англійської мови дійсним сертифікатом тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікатом Cambridge English Language Assessment (не нижче рівня B2 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти чи аналогічного рівня); німецької мови – дійсним сертифікатом TestDaF (не нижче рівня B2 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти чи аналогічного рівня); французької мови – дійсним сертифікатом тесту DELF або DALF (не нижче рівня B2 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти чи аналогічного рівня), звільняється від складання вступного іспиту з іноземної мови. Під час визначення результатів конкурсу зазначені сертифікати прирівнюються до результатів вступного іспиту з іноземної мови з найвищим балом. (Розділ VII, пункт 6 Порядку)



Останні події

 30.04.2024

Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Пропонуємо Вашій увазі випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging SourcesCitation Index (ESCI), JIF = 0,8 (2022), JCI = 0,45 (2022); процентиль (квартиль) 34% (Q3) в категорії Education & Educational Research.


 30.04.2024

Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Опубліковано Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану». У доповідях учасників конференції визначено сучасні напрями розвитку цифрових технологій відкритої освіти і науки, описано теоретичні та практичні аспекти проектування і використання сучасних засобів навчання у комп’ютерно орієнтованому середовищі, зокрема, застосування хмарних та імерсивних технологій, а також презентовано результати досліджень трансформації та ролі веборієнтованих систем енциклопедичних видань, використання семантичного підходу у функціонуванні онлайн енциклопедій та формуванні поняттєво-термінологічного апарату педагогіки та психології.


 29.04.2024

CoARA - Action Plans

29 квітня 2024 р. відбулася онлайн-зустріч підписантів Угоди про реформування процесу оцінювання досліджень. Протягом року Інститут цифровізації освіти НАПН України, як підписанит Угоди і учасник Коаліції має зобов’язання створити План дій із конкретними етапами виконання узгоджених основних зобов’язань. Для підтримки цього процесу всі підписанти та організації, зацікавлені в підписанні Угоди, були запрошені на інформаційну зустріч, організовану CoARA (Coalition for Advansing Research Assessment).

У зустрічі взяли участь заступниця директора Інституту Ольга Пінчук та завідувачка відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Марія Шишкіна


 28.04.2024

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбувся майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»


 26.04.2024

Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

26 квітня 2024 р. відбулася IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», ініціатором та базою якого став Донецький державний університет внутрішніх справ, м. Кропивницький. Інститут цифровізації освіти другий рік поспіль є співорганізатором цього заходу, місія якого в обговоренні актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.


 19.04.2024

Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті"

19 квітня 2024 р. на базі МДПУ імені Богдана Хмельницького відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті". Робота здійснювалася за двома напрямами: Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти та у наукових дослідженнях; Інформаційно-комунікаційні технології у загальній середній освіті та у професійній освіті. До складу журі Конкурсу увійшли наукові співробітники нашого інституту: Тетяна Вакалюк, Вячеслав Осадчий, Ольга Пінчук, Олег Спірін, Анна Яцишин.

У Конкурсі, що отримав старт у грудні 2023 року, взяли участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у закладах вищої освіти України та інших країн. 


 19.04.2024

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

18.04.2024 р. відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»


 12.04.2024

Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

10 квітня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару відбулася лекція Зої Рябової, доктора педагогічних наук, професора, професора кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, на тему: "Науково-методологічні засади організації та проведення експерименту наукового дослідження".


 10.04.2024

ІІ Міжнародний цифровий форум – нова платформа обміну досвідом освітян з України та Польщі

9 квітня відбувся ІІ Міжнародний цифровий форум, організований Вищою Школою Економіки (Wyższa Szkoła Gospodarki) (м.Бидгощ, Польща) у партнерстві з Міністерством вищої освіти Польщі, в роботі якого взяли участь близько 60 учасників з університетів та наукових установ Польщі та України.
Доповідачі поділились досвідом використання штучного інтелекту та імерсивних технологій у мистецькій освіти, підготовці архітекторів, оцифруванні культурної спадщини, методами та формами використання імерсивних засобів у вивченні іноземних мов, міжкультурному спілкуванні, обговорили вплив штучного інтелекту на рівність і справедливість в освіті, питання обізнаності з цифровими технологіями дорослих, шляхи подолання цифрової дезінформації та маніпуляції та ін.
З доповідями на форумі виступили Оксана Овчарук, доктор педагогічних наук, професор, заввідділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій та Оксана Кравчина, науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій.


 04.04.2024

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

01.04.2024 р. відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі».