Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Шановні колеги, друзі, вчителі, викладачі, вчені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging SourcesCitation Index (ESCI), JIF = 0,8 (2022), JCI = 0,45 (2022); процентиль (квартиль) 34% (Q3) в категорії Education & Educational Research.

Користувачі більше 200 країн світу звертаються до електронних ресурсів журналу.

У №2 (100) розміщено статті авторів з наукових установ та закладів освіти України та зарубіжжя. У випуск увійшли роботи науковців установ НАПН України. Читачам представлено результати фундаментальних і прикладних досліджень у галузі освітніх застосувань ІКТ, інноваційні рішення проблем впровадження ІКТ в освітній процес.

Тематика наукових публікацій охоплює напрями:

  • МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ, ФІЛОСОФІЯ ТА ІСТОРІЯ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ОСВІТІ
  • ІКТ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ У ЗАГАЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ
  • ІКТ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
  • ІКТ ПІДТРИМКИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
  • ІКТ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
  • ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ ТА ОСВІТНІХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Географія авторського колективу випуску - це регіони України, зокрема: Дніпро, Донецьк, Житомир, Київ, Кривий Ріг, Луцьк, Полтава, Суми та країни світу, а саме: Німеччини, Румунія, Словацька республіка, Нігерія.

У випуску висвітлюють результати наукових пошуків та практичних напрацювань наукові і науково-педагогічні працівники, які представляють такі заклади освіти і наукові установи:

  • Інститут цифровізації освіти НАПН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Інститут вищої освіти
  • ДЗВО "Університет менеджменту освіти"
  • Інститут освітньої аналітики
  • Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
  • ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації»
  • ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
  • Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
  • Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Луцьк,
  • Полтавський державний аграрний університет
  • Сумський державний університет
  • Державний університет «Житомирська політехніка»
  • Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпро
  • Криворізький навчально-науковий інститут Донецького державного університету внутрішніх справ

Серед іноземних авторів:

  • Католицький університет в Ружомберку, м. Ружомберк, Словацька Республіка
  • Комбінована школа м. Добшина, Словацька Республіка
  • Бухарестський університет економічних досліджень, м. Бухарест, Румунія
  • Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф, м. Фрайзінг, Німеччина
  • Федеральний університет імені Алекса Еквуеме Ндуфу Аліке
  • Державний університет Ебон

Низький уклін вам, дорогі наші захисники і захисниці, щиро вдячні за те, що можемо продовжувати нашу роботу та презентувати вітчизняній і міжнародній науковій спільноті працю наших вчених. Ми переможемо! Слава Україні!

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.