5-6 вересня 2023 року Світлана Литвинова та Марія Шишкіна, доктори педагогічних наук, провідні вчені ІЦО НАПН України взяли участь в міжнародній конференції “Education for sustainable development – dissemination of the best practices”, що відбулася в Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща). Науковиці презентували проєкт «SIN-NEC», поділилися досвідом організації дистанційної та змішаної форм навчання та співпраці, ініціювали дискусію щодо стійкості та потенціалу інтернаціоналізації для сприяння модернізації вищої освіти.
Учасники міжнародного проекту «NETT DEVISE», в межах якого проводилася міжнародна конференція, виник як результат довгострокового співробітництва між учасниками ERASMUS+ KA 131. У ньому привернуто увагу до віртуальних форм співпраці, що випливає із прагнення зробити міжнародну співпрацю більш стійкою та інклюзивною.
Вплив на природне середовище, зміни клімату та забруднення навколишнього середовища мають глобальний характер та не знають географічних меж. Тому співпраця з міжнародними партнерами у цій галузі має величезне значення.
За результатами роботи команди проекту було розроблено навчальний курс із проектування та впровадження Virtual Exchange.
На конференції, що була присвячена використанню набору інструментів зеленого міжкультурного наставництва та співробітництва, виступили:
- NETTDEVICE project for preparing change-agents for school, Prof. Nataliia Demeshkant, Pedagogical University of Krakow, Poland
- Climate Change & Climate Education (examples from LTTA 2023), Prof. Armin Lude, Ludwigsburg University of Education, Germany
- Open-ended question-generating for learning and assessment of cognition and action in sustainability education (online), Prof. John Oversby, Science Education Futures, UK
- Teachers/educators training (obligatory SD training) - envisioning transition, Prof. Aneta Rogalska-Marasińska, University of Łodz, Poland
- Roads and off-roads of ESD, Prof. Katarzyna Potyrała, Andrzej Frycz Modrzewski, Krakow University, Poland
- How to educate pre-service teachers to be able to teach about the difficulties of harmonization: the effect economic, meeting social needs and environmental protection Prof. Iwona Maciejowska, Jagiellonian University, Poland
Досвідом організації дистанційної та змішаної форм навчання та співпраці поділилися українські вчені, зокрема:
- Sustainability and Internationalization Capacities to Promote Modernisation of Newcomers Higher Education in Neighbourhood East Countries, Prof. Svitlana Lytvynova, PhD Mariya Shyshkina, Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
- Ukrainian Practices of Academic Resilience Strengthening among Doctoral Students and Early Career Researchers, PhD (Ed.Sc.) Prof. Olha Fast, Volyn Regional Council Community HEI "Lutsk Pedagogical College", Ukraine
- Educational features of the training of young journalists in the conditions of the Russian-Ukrainian war, Prof. Nataliya Poplavska, National Pedagogical University in Ternopil, Ukraine
- The use of distance and mixed learning technologies for university students in the conditions of the COVID-19 pandemic and martial law - advantages and disadvantages, PhD Yaryna Puzyrenko, National University of Life and Environmental Sciences, Kyiv, Ukraine
- Implementation of interactive technologies in the training of future media workers (on the example of specialization disciplines: Internet, television) PhD Halyna Synorub, PhD Hanna Yordan, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine
- Training of a teacher of Ukrainian philology in the conditions of war: European priorities (values) and national experience, Prof. Olena Semenog, A. S. Makarenko Sumy State Pedagogical University, Sumy, Ukraine
- Concepts of Sustainable Development in Modern Journalism Education: Experience of Volodymyr Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University, PhD Olesia Medynska, PhD Oksana Kushnir, V. Hnatiuk National Pedagogical University in Ternopil, Ukraine


|
|
Анонси та оголошення
КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАД
Інститут цифровізації освіти НАПН України оголошує конкурс на заміщення посад в наукових підрозділах. У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють державною мовою, здобули вищу освіту з відповідного наукового напряму не нижче другого (магістерського) рівня. На заміщення вакантної наукової посади може претендувати:
- завідувача відділу – доктор наук або доктор філософії (кандидат наук);
- головного наукового співробітника – доктор наук;
- провідного наукового співробітника – доктор наук або доктор філософії (кандидат наук);
- старшого наукового співробітника – доктор наук або доктор філософії (кандидат наук);
- завідувача сектору – доктор філософії (кандидат наук)
- наукового співробітника – доктор філософії (кандидат наук) або магістр, який має не менше п’яти років досвіду;
- молодшого наукового співробітника – доктор філософії (кандидат наук) або особа, що має вищу освіту другого (магістерського) рівня.
Учасник конкурсу повинен мати результати наукової діяльності, кількість і якість яких відповідає рівню вакантної наукової посади та особливостям відповідного наукового напряму.
І ОНЛАЙН ШКОЛА "ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ"
Пані та панове! Запрошуємо долучитися в якості учасників до онлайн школи та підвищити рівень своєї цифрової компетентності!
Онлайн школа "Цифрові технології в наукових дослідженнях" є волонтерською ініціативою та проводиться з метою підвищення рівня цифрової компетентності наукових, науково-педагогічних працівників, аспірантів і докторантів.
|