Цифрова дистанційна освіта – від пандемії COVID-19 до найкращих практик майбутнього

Цифрова дистанційна освіта – від пандемії COVID-19 до найкращих практик майбутнього

12-13 вересня 2023 року відбулася презентація результатів наукових досліджень вченими ІЦО НАПН України на міжнародній конференції “Digital remote education - from the COVID-19 Pandemic to the Best Practices for the Future” в Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща)

Світлана Литвинова, д. пед н., заступник директора з наукової роботи та Марія Шишкіна, д. пед. н., заввідділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Інституту цифровізації освіти взяли участь в міжнародній конференції “Digital remote education - from the COVID-19 Pandemic to the Best Practices for the Future”, що відбулася Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща).

Конференція була присвячена результатам запровадження дистанційної форми навчання під час пандемії COVID-19, представленням кращих педагогічних практик і напрацюванню спільних дій щодо покращання освіти майбутнього.

На конференції був представлений досвід використання дистанційної форми навчання на усіх рівнях освіти від дошкільної до вищої.

На пленарному засіданні виступили:

  • DREAM platform – assistance for teachers, school students, parents and local community Prof. Nataliia Demeshkant, Pedagogical University of Krakow, Poland
  • De-centralizing early childhood education in the digital age, PhD Maria Dardanou, PhD Unstad Torstein, UiT The Arctic university of Norway
  • Artificial intelligence in the educational practice of teachers, Doc. of Pedagogacal Science Svitlana Lytvynova, Doc. of Pedagogacal Science Mariya Shyshkina Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine
  • Doctoral Education Quality Assurance: Digital Remote Training Issues, PhD Fast Olha, Community HEI "Lutsk Pedagogical College", Ukraine
  • Assessment in an e-learning environment, PhD Iwona Mokwa-Tarnowska, Center for Foreign Languages of the Gdańsk University of Technology, Poland
  • Competence of the future - educational implications, Prof. Katarzyna Potyrała, Andrzej Frycz Modrzewski Krakow University, Poland
  • The use of MOOC courses in the professional development of lecturers - ectnmoocs.eu platform, Prof. Iwona Maciejowska, Jagiellonian University, Poland

На тематичних секціях був широко представлений досвід викладачів-практиків, зокрема:

  • TEDH (Teacher Educators Digital Hub): Supporting the digital transformation of teacher education in Vietnam PhD O'Connor Jane, Birmingham City University, UK
  • The impact of the mode of assessment on young children’s mathematical skills- A mixed methods approach PhD Olga Fotakopoulou, Birmingham City University, UK
  • The design and implementation of cloud-based open science systems in teachers’ education, Doc. of Pedagogacal Science Shyshkina Mariya, Doc. of Pedagogacal Science Svitlana Lytvynova, Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine
  • Educational crafting in a virtual environment: the case of Minecraft PhD Artyukhov Artem, Sumy State University, Ukraine
  • From Moodle to MOOC Prof. Nodzyńska-Moroń Małgorzata, University of West Bohemia in Pilsen, Czech Repablic
  • Cooperation and implementation of international projects during the pandemic Egner Dobrosława, Youth Cultural Center No. 2 in Piekary Śląskie, Poland
  • Challenge Accepted - Challenge Extended - experiences of teachers and students during remote classes Nikolina Mandić Gregić, Osnovna škola ,,Mladost'' Osijek, Croatia

За планом конференції учасники відвідали дитячий садочок у якому ознайомилися з матеріально-технічним забезпеченням та організацією дистанційної форми навчання для наймолодших.

2.jpg

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.