Новини

НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ВЕБІНАР «ЯК СТВОРИТИ ОСВІТНЄ STEM-СЕРЕДОВИЩЕ, ЯКЕ ПРАЦЮЄ»

14 травня 2020 року за сприяння Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України та Державного космічного агентства України відбувся науково-практичний вебінар для керівників обласних та міських департаментів освіти «Як створити освітнє STEM-середовище, яке працює», присвячений реалізації концепції STEM-освіти на практиці у закладах загальної середньої освіти. У семінарі з доповіддю взяв участь директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Валерій Юхимович Биков.


14 Травня 2020


3-й міжнародний семінар Доповнена реальність в освіті

13 травня 2020 року відбувся 3-й міжнародний семінар Доповнена реальність в освіті організований Криворізьким національним університетом спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання.

13 Травня 2020


Збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020»

Шановні освітяни, опубліковано збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти), що проведено Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. 

14 Квітня 2020


ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»

5 березня 2020 р. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) для вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантів, науковців та науково-педагогічних працівників.

5 Березня 2020


ОБ’ЄКТИ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ КОНТЕНТ

28 лютого у місті Києві в "Учительській кав'ярні" в рамках виконання наукового дослідження «Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентності учнів з природничо-математичних предметів» відбувся науково-практичний семінар зі створення і використання об’єктів доповненої реальності, як інноваційного освітнього контенту.

28 Лютого 2020


Комп’ютерне моделювання в освітньому процесі: природничо-математична освіта-2020

10 січня 2020 року співробітниками відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України було проведено науково-методологічний семінар-практикум «Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів». У ньому взяли участь 50 вчителів фізики, хімії, біології й математики закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти з різних областей України.


10 Січня 2020


НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

12 грудня 2019 р. в Хмельницькому відбувся науково-практичний захід для вчителів початкової школи. Учителів зібрала спільна мета: зробити навчання початківців більш ефективним і цікавим. Науково-практичний семінар – один з низки заходів у рамках дослідно-експериментальної роботи «Технологія навчання учнів початкової школи (Smart Kids)», науковим керівником якої є Світлана Литвинова, д. пед. н., завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

12 Грудня 2019


Семінар-тренінг «Розвиток компетентності педагогічних працівників з використання відкритих електронних освітніх ресурсів для формування соціальної компетентності молодших школярів»

23 жовтня 2019 року співробітники Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в рамках ХІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» провели семінар-тренінг «Розвиток компетентності педагогічних працівників з використання відкритих електронних освітніх ресурсів для формування соціальної компетентності молодших школярів». У семінарі взяли участь вихователі, вчителі початкових класів та методисти.


23 Жовтня 2019


Семінар-тренінг «Цифрові відкриті системи у розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників (персональні профілі дослідників)»

16 жовтня 2019 р. співробітниками відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем (Яцишин А.В. та Новицькою Т.Л.) Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі Навчально-наукового інституту неперервної освіти Національного авіаційного університету було проведено семінар-тренінг «Цифрові відкриті системи у розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників (персональні профілі дослідників)». У семінарі взяли участь науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти та магістранти.


16 Жовтня 2019


Науково-методичний семінар учасників Всеукраїнського експерименту «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)»

20 вересня в офісі компанії Майкрософт Україна відбувся всеукраїнський науково-методичний семінар «Особливості реалізації «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)» у 2019-2021 н.р.», в якому взяли участь понад 80 учителів учасників інноваційного проекту. Керівник проекту д. пед. н. заввідділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Світлана Литвинова присвятила свій виступ проблемі ефективності використання електронних освітніх ресурсів у початковій школі.


20 Вересня 2019


Новини 41 — 50 з 160
Початок | Поперед. | 3 4 5 6 7 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.