ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»

5 березня 2020 р. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) для вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантів, науковців та науково-педагогічних працівників.

F2.jpg

Проведення семінару очолив академік-секретар відділення загальної середньої освіти НАПН України Ляшенко О.І., доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України.

Відкрив захід та виступив з привітальною промовою директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України професор, академік НАПН України доктор технічних наук Биков В.Ю.

Начальник головного управління шкільної освіти МОН України Кононенко Ю. Г. у своєму виступі зазначив що тема, якій присвячений семінар, є вкрай актуальною та наголосив про важливість співпраці НАПН України, її установ, навчальних закладів та Міністерства освіти і науки України.

F3.jpg

Учасники семінару заслухали заступника директора ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» з дистанційного навчання доктора педагогічних наук, професора Карташову Л.А. щодо тенденцій використання інтегрування цифрових засобів у систему післядипломної педагогічної освіти.

Своїми напрацюваннями з слухачами поділилися співробітники відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України: Овчарук О.В., к.пед.н. про аналіз ставлення вчителів до використання ІКТ у практичній роботі та у створенні цифрового середовища навчання; Малицька І.Д., ст.наук.співр., Іванюк І.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Сороко Н.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Гриценчук О.О. наук. співр. Кравчина О.Є., наук.співр. виступили з презентацією щодо використання цифрових засобів вчителями у професійній діяльності в країнах зарубіжжя.

f4.jpg

f5.jpg

f6.jpg

Друга частина семінару була присвячена роботі в групах. Учасники разом моделювали цифрове навчальне середовище та представляли свої моделі. Продовж заходу було проведено анкетування та опитування слухачів з метою з’ясувати їх ставлення до використання засобів ІКТ у професійній діяльності.

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.