Комп’ютерне моделювання в освітньому процесі: природничо-математична освіта-2020

IMG_1590.JPG

У рамках виконання ІІ етапу дослідної роботи «Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів», 10 січня 2020 року було проведено науково-методологічний семінар-практикум всеукраїнського рівня.

У заході взяли участь 50 вчителів фізики, хімії, біології й математики закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти.

На семінарі з доповіддю «Комп’ютерне моделювання як тренд ХХІ ст.» виступила Литвинова Світлана, д-р пед. наук, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища ІІТЗН НАПН України.

000-1.jpg

Питання комп’ютерного моделювання як складова освітнього контенту предмету біології було розкрито у виступі Водоп’ян Наталії, заступника директора Ліцею інформаційних технологій м. Дніпро.

000-46.JPG

Бобряк Людмила, вчитель хімії гімназії №7 м. Одеси, презентувала авторську методику використання комп’ютерного моделювання як складової STEAM-освіти.

000-5.JPG

Про активізацію пізнавальної діяльності учнів засобами комп’ютерного моделювання на уроках фізики було розкрито у виступі Слободяник Ольги, к. пед. н., с. н. с. відділу технологій відкритого навчального середовища ІІТЗН НАПН України.

000-6.JPG

Під час заходу Кутузовою Ніною було презентовано освітні ініціативи компанії Майкрософт для підтримки природничої освіти. Коханом Олександром, директором Холдингу «Розумники», та Хілай Світланою, менеджером компанії Navigator було представлено новітнє обладнання для підтримки STEM-освіти в ЗЗСО.

000-2.JPG

000-3.JPG

Наукові результати дослідної роботи «Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів» були апробовані на тренінгу, що провела Дементієвська Ніна, науковий співробітник відділу.

000-7.JPG


Враження учасників заходу

Сотникова Софія, Городищенський ліцей, м. Черкаси:

«Отримала від семінару-тренінгу море позитивних емоцій та нових методів, засобів для ефективного проведення інтерактивного, ефективного уроку»

Котюжан Вадим, СШ №14 ім. СФ. Грушевського, м. Київ:

«Чудовий захід, отримав багато нового. Супер. Корисні програми і посилання. Доступність викладання для учнів»

Горбань Ольга Хмельницький приватний ліцей «Мої обрії»:

«Надзвичайно вдячна за сьогоднішнє навчання. Стільки бажання донести до учнів, що вже б хотілось дітей з канікул викликати!»

81998083_!!!_o.jpg

44.jpg

IMG_1594.JPG

IMG_1595.JPG

IMG_1620.JPG

IMG_1621.JPG

81998083333.jpg

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.