News

VI Всеукраїнський науково-практичний семінар «Педагогічна компаративістика 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст»

11 червня 2015 року в Інституті педагогіки відбувся VІ Всеукраїнський науково-практичний семінар «Педагогічна компаративістика 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст», співорганізатором якого виступив Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Організація та проведення заходу було забезпечено відділом порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН за підтримки партнерів – Інституту педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України, Інституту обдарованої дитини НАПН України, а також Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. У заході взяло участь понад 100 учасників з багатьох регіонів України: Глухова, Дрогобича, Києва, Львова, Маріуполя, Тернополя, зокрема, дистанційно у on-line режимі.

11 June 2015


All-Ukrainian Methodological Seminar for Postgraduates

21st May, 2015. All-Ukrainian Methodological Seminar for Postgraduates, as part of the Science Festival, was carried in the Institute of Information Technologies and Learning tools of NAES of Ukraine.

21 May 2015


Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

15-16 травня відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи» 


16 May 2015


Семінари-тренінги НАПН

7-8 квітня 2015 року відбулися семінари-тренінги для наукових працівників установ НАПН України

7 April 2015


Новини 81 - 84 of 84
First | Prev. | 5 6 7 8 9 | Next | Last

Анонси та оголошення

I ONLINE SCHOOL "DIGITAL TECHNOLOGIES IN SCIENTIFIC RESEARCH"

Ladies and Gentlemen! We invite you to join the online school as participants and improve your digital competence!

The online school "Digital technologies in scientific research" is a volunteer initiative and is conducted with the aim of increasing the level of digital competence of scientific, scientific and pedagogical workers, graduate students and doctoral students.