Всеукраїнський науково-практичний семінар "Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021"

Всеукраїнський науково-практичний семінар "Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021"

2 березня 2021 р. у Національній академії педагогічних наук України відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар для вчителів, керівників закладів освіти, аспірантів, методистів, науково-педагогічних працівників: "Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19)". Захід проведено ІІТЗН НАПН Україна за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» та Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Семінар пройшов у гібридному форматі з онлайн підтримкою, до якого залучилися учителі, методисти, спеціалісти системи післядипломної педагогічної освіти, наукові та науково-педагогічні працівники, аспіранти, докторанти з різних областей України. До учасників з вітальним словом звернувся начальник головного управління загальної середньої та дошкільної освіти Директорату дошкільної та шкільної освіти МОН України Кононенко Юрій Григорович.

Висловив підтримку з боку НАПН України Ляшенко Олександр Іванович, академік-секретар Відділення загальної середньої освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України.

Директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, доктор технічних наук, професор, академік НАПН України Биков Валерій Юхимович представив свою доповідь.

На заході було представлено доповіді науковців і практиків:

Овчарук Оксана Василівна, зав. відділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України, канд. пед. наук, с.н.с. доповіла про результати моніторингу щодо готовності і потреб вчителів щодо використання ІКТ в умовах карантину: 2021.

Вєтров Іван Васильович, проректор із зовнішніх зв’язків і моніторингу якості освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти представив доповідь «Використання технологій дистанційного навчання під час організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах COVID-19 на Рівненщині».

Карташова Любов Андріївна, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», заступник директора ЦІПО з дистанційного навчання, д-р.пед.наук, професорка представила результати дослідження «Вихор цифровізації трансформує освіту: світові політичні рішення».

З досвідом використання ІКТ для організації та проведення дистанційного/змішаного навчання у ЗЗСО познайомили учасників заходу Ашортіа Євген Демурович,заступник директора з НВР, учитель історії Харківської спеціалізованої школи № 80 («Інтерактивні вправи для організації дистанційного навчання учнів середньої та старшої школи»),

Сіманько Олексій Олександрович,учитель хімії Криворізької загальноосвітньої школи № 68 («Засоби й інструменти в організації освітнього процесу під час дистанційного навчання»),

Біловол Надія Михайлівна, директор комунального закладу «Верхньокам’янська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Званівськоїсільської ради Бахмутського району Донецької області («Оновлення підходів до організації освітнього процесу в умовах дистанційного/змішаного навчання здобувачів освіти»),

Пархоменко Марія Вікторівна, канд. іст.наук, керівник гуртка, Комунальний заклад «Школа мистецтв» Харківської міської ради («Позашкільна освіта в умовах карантину»),

Братковська Наталія Євгеніївна, учитель початкових класів, Кочерга Оксана Володимирівна, заступник директора з НВР, Логвин Людмила Миколаївна, заступник директора з НВР, Сендецька Тетяна Миколаївна, учитель історії. Комунальний заклад "Лозівський ліцей №10" Лозівської міської ради Харківської області («Організація освітнього процесуз використанням технологій дистанційного навчання в ЗЗСО»).

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.