Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

Метою семінару було проаналізувати педагогічні та психологічні аспекти розвитку навчання за допомогою хмарних технологій, використання хмарних сервісів в навчальному процесі; узагальнення досвіду використання та обговорення проблем, пов’язаних з організацією навчання за допомогою хмарних сервісів.

На Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи» до слова запрошені були:

Відкриття Всеукраїнського науково-практичного семінару.

Биков Валерій Юхимович, доктор тех. наук, професор, академік НАПН України, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України;

Пушкарьова Тетяна Олександрівна, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України

Кудренко Богдан Віталійович, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України

Освітній простір Летичівщини в умовах реформаційних викликів.

Матлаєва Ірина Дмитрівна, голова Летичівської районної державної адміністрації.

Довгалюк Леонід Олексійович, голова Летичівської районної ради

Стратегія розвитку освітньої галузі Хмельниччини в контексті реалізації державної освітньої політики.

Фасоля Олег Іванович, директор Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації.

Післядипломна освіта Хмельниччини на шляху інноваційного розвитку.

Берека Віктор Євгенович, ректор Хмельницького ОІППО, професор, доктор пед. наук.

Узагальнення досвіду роботи та планування роботи експериментальних закладів – учасників проекту на 2014-2015 н.р

Литвинова Світлана Григорівна, керівник проекту, докторант, старший науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, канд. пед. наук.

Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів в умовах інноваційної діяльності

Гущина Наталія Іванівна, начальник відділу інноваційних і інформаційних технологій відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Сучасні інноваційні проекти в системі загальної середньої освіти.

Коломоєць Галина Анатоліївна, науковий співробітник відділу інноваційних і інформаційних технологій відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Особливості використання хмарних технологій у вихованні професійно-прикладної фізичної культури дітей та молоді.

Ребрина Анатолій Арсенович, доцент кафедри здоров’я людини Хмельницького національного університету, кандидат педагогічних наук.

Подолання цифрового розриву в установах освіти Хмельницької області

Ребрина Віталій Арсенович, старший викладач теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій, завідувач науково-методичного центру викладання інформатики, ІКТ і ДН Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Використання хмарних технологій у науково-методичній роботі з педагогічними працівниками

Коржик Світлана Анатоліївна, завідувач районного методичного відділу освіти, молоді та спорту Летичівської РДА.кабінету

Презентація творчих надбань Летичівського НВК № 2 «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» по створенню єдиного інформаційного навчального простору. З хмарними технологіями у майбутнє.

Жорницька Тетяна Василівна, директор Летичівського НВК №2, переможець XI Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор».

Калейдоскоп уроків із використанням хмарних сервісів office 365:

  • "Вигук як особлива частина мови". Українська мова, 7-А клас (вчитель Тисячна Оксана Ігорівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні» ).
  • "Ми мандруємо по світу". Німецька мова, 5-Б клас ( вчитель Гусар Оксана Валеріївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows в навчанні» ).
  • "Застосування координатної площини". Математика, 6-А клас (вчитель Чумак Лариса Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»)
  • "Моя уявна подорож історичними місцями України". Історія України, 5-А клас (вчитель Бачинська Наталія Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»,)
  • "Підсумковий урок за темою"Теплові явища". Фізика, 8-Б клас (вчитель Панічева Леся Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool , тренер програми «Іntel. Навчання для майбутнього» ).
  • "Шкільне життя". Англійська мова, 6-Б клас (вчитель Войченко Альона Валеріївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows в навчанні»).

Лабораторія педагогічного досвіду «Використання Офіс 365, програмних засобів Майстер Тул, Міксіке в Україні, порталу «Класна оцінка» у роботі з обдарованими дітьми

Мярковська Любов Іванівна, вчитель - методист, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool;

Марущак Вікторія Миколаївна, учитель інформатики, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»,

Ящук Інна Миколаївна, учитель англійської мови;

Притуляк Ніна Василівна, вчитель початкових класів, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»;

Попель Лілія Володимирівна вчитель початкових класів, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool.

Литвинова Світлана Григорівна. Підведення підсумків роботи семінару.  

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.