MoodleMootUkraine 2015

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «MoodleMootUkraine 2015. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle», яка проходила 21-22 травня 2015 р. на базі Київського національного університету будівництва і архітектури.

IMG_20150521_130847.jpgТематика конференції охоплювала основні організаційні, технічні, технологічні, дидактичні, методичні питання використання платформи дистанційного навчання Moodle у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах, в системі підготовки і підвищення кваліфікації працівників освіти у процесі неперервного навчання, та охоплювала такі змістові напрями:

- досвід упровадження й використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу;
- розвиток системи Moodle, створення і використання нових модулів Moodle, інтеграція Moodle з іншими програмними засобами;
- організаційно-педагогічні та методичні проблеми використання платформи Moodle.

Конференція була включена у міжнародний календар проведення MoodleMoot на офіційному сайті світової спільноти користувачів цієї платформи (https://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=279238) та складалась з двох частин – очної і дистанційної. Очна частина проходила 21-22 травня на базі КНУБД. У межах дистанційної було передбачено публікацію повних текстів і матеріалів доповідей, он-лайн трансляцію очної частини заходу, зворотний зв'язок між очними та дистанційними учасниками. По закінченню конференції обговорення доповідей продовжилось на форумах курсів, розміщених на офіційному сайті (http://2015.moodlemoot.in.ua/).

Загальна кількість зареєстрованих учасників склала 98 осіб (з України, Австрії, Білорусії, Канади, Нідерландів, Росії), 53 з яких розмістили доповіді на офіційному сайті.

20150521_112220.jpgЗазначимо, що MoodleMoot – це традиційна назва конференцій, які в усьому світі проводяться користувачами Moodle. Процедура їх проведення має характерні особливості, головною з яких є публікація доповідей на сайті конференції, що створюється на платформі Moodle. Для цього кожному доповідачу надаються права викладача в його курсі Moodle, де він може розмістити повний текст доповіді та необхідні ілюстративні матеріали, а також має зворотній зв'язок з аудиторією.

Україномовний формат конференції MoodleMootUkraine організований і проводиться в Україні з 2013 р., за участю Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та Київського національного університету будівництва і архітектури.

Сайти конференцій MoodleMootUkraine працюють і по завершенню конференції, сприяючи обміну досвідом і співпраці усіх користувачів цієї платформи.

Проведений захід, що вже став традиційним для української спільноти користувачів Moodle, сприяє налагодженню й зміцненню співробітництва між розробниками, науково-педагогічними, педагогічними працівниками в сфері використання й вдосконалення цієї платформи; обміну позитивним досвідом; обговоренню і спільному пошуку вирішення проблем, пов’язаних з упровадженням дистанційного навчання; подальшому розвитку і впровадженню ІКТ в загальноосвітні, вищі навчальні заклади, інститути післядипломної освіти. 

 

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.