Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

Метою семінару було проаналізувати педагогічні та психологічні аспекти розвитку навчання за допомогою хмарних технологій, використання хмарних сервісів в навчальному процесі; узагальнення досвіду використання та обговорення проблем, пов’язаних з організацією навчання за допомогою хмарних сервісів.

На Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи» до слова запрошені були:

Відкриття Всеукраїнського науково-практичного семінару.

Биков Валерій Юхимович, доктор тех. наук, професор, академік НАПН України, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України;

Пушкарьова Тетяна Олександрівна, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України

Кудренко Богдан Віталійович, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України

Освітній простір Летичівщини в умовах реформаційних викликів.

Матлаєва Ірина Дмитрівна, голова Летичівської районної державної адміністрації.

Довгалюк Леонід Олексійович, голова Летичівської районної ради

Стратегія розвитку освітньої галузі Хмельниччини в контексті реалізації державної освітньої політики.

Фасоля Олег Іванович, директор Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації.

Післядипломна освіта Хмельниччини на шляху інноваційного розвитку.

Берека Віктор Євгенович, ректор Хмельницького ОІППО, професор, доктор пед. наук.

Узагальнення досвіду роботи та планування роботи експериментальних закладів – учасників проекту на 2014-2015 н.р

Литвинова Світлана Григорівна, керівник проекту, докторант, старший науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, канд. пед. наук.

Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів в умовах інноваційної діяльності

Гущина Наталія Іванівна, начальник відділу інноваційних і інформаційних технологій відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Сучасні інноваційні проекти в системі загальної середньої освіти.

Коломоєць Галина Анатоліївна, науковий співробітник відділу інноваційних і інформаційних технологій відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Особливості використання хмарних технологій у вихованні професійно-прикладної фізичної культури дітей та молоді.

Ребрина Анатолій Арсенович, доцент кафедри здоров’я людини Хмельницького національного університету, кандидат педагогічних наук.

Подолання цифрового розриву в установах освіти Хмельницької області

Ребрина Віталій Арсенович, старший викладач теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій, завідувач науково-методичного центру викладання інформатики, ІКТ і ДН Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Використання хмарних технологій у науково-методичній роботі з педагогічними працівниками

Коржик Світлана Анатоліївна, завідувач районного методичного відділу освіти, молоді та спорту Летичівської РДА.кабінету

Презентація творчих надбань Летичівського НВК № 2 «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» по створенню єдиного інформаційного навчального простору. З хмарними технологіями у майбутнє.

Жорницька Тетяна Василівна, директор Летичівського НВК №2, переможець XI Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор».

Калейдоскоп уроків із використанням хмарних сервісів office 365:

  • "Вигук як особлива частина мови". Українська мова, 7-А клас (вчитель Тисячна Оксана Ігорівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні» ).
  • "Ми мандруємо по світу". Німецька мова, 5-Б клас ( вчитель Гусар Оксана Валеріївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows в навчанні» ).
  • "Застосування координатної площини". Математика, 6-А клас (вчитель Чумак Лариса Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»)
  • "Моя уявна подорож історичними місцями України". Історія України, 5-А клас (вчитель Бачинська Наталія Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»,)
  • "Підсумковий урок за темою"Теплові явища". Фізика, 8-Б клас (вчитель Панічева Леся Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool , тренер програми «Іntel. Навчання для майбутнього» ).
  • "Шкільне життя". Англійська мова, 6-Б клас (вчитель Войченко Альона Валеріївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows в навчанні»).

Лабораторія педагогічного досвіду «Використання Офіс 365, програмних засобів Майстер Тул, Міксіке в Україні, порталу «Класна оцінка» у роботі з обдарованими дітьми

Мярковська Любов Іванівна, вчитель - методист, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool;

Марущак Вікторія Миколаївна, учитель інформатики, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»,

Ящук Інна Миколаївна, учитель англійської мови;

Притуляк Ніна Василівна, вчитель початкових класів, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»;

Попель Лілія Володимирівна вчитель початкових класів, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool.

Литвинова Світлана Григорівна. Підведення підсумків роботи семінару.  

Анонси та оголошення

IX INTERNATIONAL WORKSHOP LIFE LONG LEARNING USING ICT: PERSON-ORIENTED APPROACH (3L-PERSON-2024)

The IX International Workshop Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person) in the series of workshop under this title continues topics set in 2016 with new sub-topics accordingly to new challenges in the field of education (such as “Synthetic learning environment: AR/VR/MR, AI in education, etc.” since 2020). The main idea of the series is ICTs’ creation-development-implementation at stages Academia → Education/Training → Industry. The quick transfer of the world to remote education and work has led to appearance of the hybrid workforce and needs of the further Human-System-Integration (HSI), where the ”System” means an education system, first of all. HSI in education is considered as a mutual adaptation of a human and ICT for K16 + re-skilling during the whole human active life.


ХІІ International Scientific and Practical Conference “MoodleMoot Ukraine 2024. Theory and Practice of Using the Moodle LMS”

We invite teachers, scientists, graduate students, students, specialists in the organization of the educational process, distance learning – everyone who uses or plans to use the Moodle LMS to participate in the conference on May 31, 2024.


The National Research Fund of Ukraine Competitions

In December 2023, the Scientific Council of NRFU approved the terms of the competitions: "Research Infrastructures for Conducting Advanced Scientific Research", "Science for Strengthening the Defense Capability of Ukraine", "Advanced Science in Ukraine".
Project selection begins. The winners will receive grant support for conducting fundamental and practical scientific research for development of the national research space and its integration into the world research space.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

The Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine invites you to participate in the third English-language workshop on DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION (DigiTransfEd 2024). The seminar is peer-reviewed and will be held in a hybrid format on 09/23/2024 as part of ICTERI 2024.
The theme of DigiTransfEd 2024 is related to the ICTERI 2024 Track 3: ICT Applications in Academia & Industry: ICT solutions for competence design and development / ICT development to support technology-enhanced teaching and learning, including life-long learning / ICT solutions for quality assurance in education and education management / Novel ICT infrastructures, tools, and environments for research, cooperation, and knowledge transfer.
The deadline for submission of papers is 07/29/2024.

The best papers of last year's DigiTransfEd 2023 are indexed in Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553