Засоби і технології сучасного навчального середовища – 2015

Засоби і технології сучасного навчального середовища – 2015

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором щорічної Міжнародної науково-практичної конференції «Засоби і технології сучасного навчального середовища», яка проходила 22-23 травня 2015 р. на базі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Серед цьогорічних співорганізаторів – Софійський технічний університет «Св. Климента Охридськи» (Болгарія), Гомельський державний університет ім. Ф. Скоріни (Білорусь), Грузинський технічний університет (Грузія).

президиум.jpg

Тематика конференції охоплювала питання щодо розв’язання проблем методики навчання природничо-математичних і технологічних дисциплін та методики і техніки навчального експерименту. Основними напрямами конференції були:

  • інноваційні підходи до організації реформування та вдосконалення природничо – математичної і технічної освіти;
  • засоби сучасного навчального середовища;
  • навчальний експеримент у природничо – математичній і технічній освіті.

наши люди.jpg

Конференція «Засоби і технології сучасного навчального середовища» упродовж останніх 11 років стала традиційним науково-практичним міжнародним заходом, що об’єднує учених, педагогів, практиків України та ближнього зарубіжжя.

За підсумками конференції видано збірник тез доповідей.

Кращі доповіді учасників рекомендовано до друку в “Наукових записках. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти” Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Анонси та оголошення

I ONLINE SCHOOL "DIGITAL TECHNOLOGIES IN SCIENTIFIC RESEARCH"

Ladies and Gentlemen! We invite you to join the online school as participants and improve your digital competence!

The online school "Digital technologies in scientific research" is a volunteer initiative and is conducted with the aim of increasing the level of digital competence of scientific, scientific and pedagogical workers, graduate students and doctoral students.