Open educational e-environment is modern university

Open educational e-environment is modern university

Співробітники Відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України залучилися до участі у міжнародній науково-практичній конференції «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету», що проходила 20 серпня 2015 року на базі Київського університету імені Бориса Грінченка. Темами, що обговорювалися, були: Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету- реалії та перспективи; ІК-компетентність вчителів, викладачів, професорів, директорів та ректорів – потреба чи забаганка?; Інтернет речей – виклик сьогодення; Тренди та сучасні методики в освіті.

Сайт конференції

До професійних дискусій були запрошені провідні експерти України та світу, представники бізнесу, керівники освітніх закладів та установ, батьки, студенти та учні.

В рамках конференції відбулася робота дискусійних панелей:

1. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - реалії та перспективи. Навчання будь-де, будь-коли, будь-яке, з максимальною користю особисто для кожного – таким має бути сучасне освітнє середовище.

Питання, що обговорювалися: Проблеми створення освітньої політики університету, якість електронного навчання, виклики MOOC , підготовка вишами фахівців, потрібних сучасному ринку праці, інноваційні педагогічні технології навчання, змішане навчання в навчальному процесі, місце start-up в університетах, соціальні мережі чи LMS, е-наука, персональне електронне навчальне середовище студента, е-портфоліо викладача та студента, використання хмарних технологій та інше.

2. ІК-компетентність вчителів, викладачів, професорі, директорів та ректорів – потреба чи забаганка? «Успішна, сучасна, активна людина, що не володіє ІКТ» - чи реально це?

Питання, що обговорювалися: рамка ЮНЕСКО формування ІК-компетентності, шляхи сформування ІК- компетентність сучасного освітянина, вимоги до ІК-компетентності вчителя, викладача, професора, роль підвищення кваліфікації вчителів та викладачів у формуванні ІК-компетентності, підготовка майбутніх вчителів для навчання сучасних дітей та інші.

3. Інтернет речей – виклик сьогодення. Речі вже спілкуються між собою, як це використати?

Питання, що обговорювалися: що таке Інтернет-речей, як готувати фахівців з цієї галузі, готовність українських вишів до підготовки фахівців у цій галузі, чи можна та потрібно навчати дітей елементам вбудованих речей, STEM освіта та інші.

4. Тренди та сучасні методики в освіті. Технології розвиваються шаленим темпом постає питання як їх найкраще використати для навчання, щоб сформувати у учнів та студентів навички необхідні для успіху в сучасному глобалізованому світі.

Питання, що обговорювалися: інноваційні методи навчання, підготовка вчителів та майбутніх вчителів до використання інноваційних методів навчання, змішане навчання, хмарні технології, впровадження методики ТРІЗ, STEM, вчителі і фасилітація та інше.

Також учасники відвідали майстер-класи та семінари:

  • Електронне освітнє середовище університету
  • Інтернет-речей та робототехніка
  • Один учень - один комп'ютер
  • Хмарні технології
  • Методика сучасної інформатики
  • ІК-компетентність

Анонси та оголошення

IX INTERNATIONAL WORKSHOP LIFE LONG LEARNING USING ICT: PERSON-ORIENTED APPROACH (3L-PERSON-2024)

The IX International Workshop Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person) in the series of workshop under this title continues topics set in 2016 with new sub-topics accordingly to new challenges in the field of education (such as “Synthetic learning environment: AR/VR/MR, AI in education, etc.” since 2020). The main idea of the series is ICTs’ creation-development-implementation at stages Academia → Education/Training → Industry. The quick transfer of the world to remote education and work has led to appearance of the hybrid workforce and needs of the further Human-System-Integration (HSI), where the ”System” means an education system, first of all. HSI in education is considered as a mutual adaptation of a human and ICT for K16 + re-skilling during the whole human active life.


ХІІ International Scientific and Practical Conference “MoodleMoot Ukraine 2024. Theory and Practice of Using the Moodle LMS”

We invite teachers, scientists, graduate students, students, specialists in the organization of the educational process, distance learning – everyone who uses or plans to use the Moodle LMS to participate in the conference on May 31, 2024.


The National Research Fund of Ukraine Competitions

In December 2023, the Scientific Council of NRFU approved the terms of the competitions: "Research Infrastructures for Conducting Advanced Scientific Research", "Science for Strengthening the Defense Capability of Ukraine", "Advanced Science in Ukraine".
Project selection begins. The winners will receive grant support for conducting fundamental and practical scientific research for development of the national research space and its integration into the world research space.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

The Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine invites you to participate in the third English-language workshop on DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION (DigiTransfEd 2024). The seminar is peer-reviewed and will be held in a hybrid format on 09/23/2024 as part of ICTERI 2024.
The theme of DigiTransfEd 2024 is related to the ICTERI 2024 Track 3: ICT Applications in Academia & Industry: ICT solutions for competence design and development / ICT development to support technology-enhanced teaching and learning, including life-long learning / ICT solutions for quality assurance in education and education management / Novel ICT infrastructures, tools, and environments for research, cooperation, and knowledge transfer.
The deadline for submission of papers is 07/29/2024.

The best papers of last year's DigiTransfEd 2023 are indexed in Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553