The first scientific conference "New approaches in the organization and training of elementary school students using electronic educational resources"

The first scientific conference "New approaches in the organization and training of elementary school students using electronic educational resources"

Відбулася Перша науково-практична конференція «Новітні підходи в організації та навчанні учнів початкової школи з використанням електронних освітніх ресурсів»

У рамках Всеукраїнського проекту «Розумники» (Smart kids) на території компанії Майкрософт Україна відбулася Перша науково-практична конференція для вчителів початкової школи.

У ній взяли активну участь:

  • Рудюк Роман, керівник освітньої програми «Партнерство у навчанні» компанії Майкрософт Україна з доповіддю « Office 365 для реалізації освітніх потреб навчального закладу»,
  • Литвинова С.Г., керівник проекту, к.п.н., с.н.с. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України з доповіддю «Особливості організації і проведення сучасного уроку в початковій школі»,
  • Каплушенко Ігор, директор компанії «Розумники», з доповіддю «Тенденції розвитку Е-підручників»,
  • Косик В.М., начальник відділу Інституту модернізації змісту освіти МОН України з доповіддю «Системи всеукраїнських проектів як чинних розвитку освіти в Україні»,
  • Рогоза Валентин, менеджер компанії «Розумники», з доповіддю «10 функцій програми Classroom»,
  • Мельник О.М., аспірантка Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України з доповіддю «Використання електронних освітніх ресурсів в початковій школі: зарубіжний і вітчизняний досвід».

Протягом 2014-2015 н.р. педагоги СШ №14 (Ющенко Олена) та ЗНЗ №225 (Родіна Наталія) Оболонського району м.Києва працювали над реалізацією І етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Розумники» (Smart kids).

На конференції вчитель початкових класів Ющенко Олена Валентинівна поділилася досвідом щодо використання ЕОР на уроках математики.

У майстер-класах взяли активну участь представники нових дослідно-експериментальних майданчиків: Нововолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеня №1, Луцької гімназії №4, Дніпропетровської міської спеціалізованої школи №144, Лишнянської загальноосвітньої школи Київської обл., спеціалізованої школи № 264 м.Києва, спеціалізованої школи № 269 м.Києва.

Аналіз досягнутих результатів реалізації проекту показав, що поставлені на цьому етапі мета та завдання виконані повністю.

За активну співпрацю в розбудові загальної середньої освіти, високі показники використання ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школи в умовах контент-насиченого навчального середовища, всебічний розвиток учнів, популяризації кращих педагогічних здобутків заслуговують особливої подяки педагогічні працівники:

  • Вахнюк Н.М., начальник управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;
  • Ковальська Л.П., директор СШ №14 м. Києва;
  • Глушаниця В.Г., директор ЗНЗ №225 м. Києва;
  • Авраменко Р.М., заступник директора СШ №14 м.Києва;
  • Ющенко О. В., вчитель початкових класів СШ №14 м. Києва;
  • Мельник О.М., співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Щиро дякуємо представнику компанії Майкрософт Роману Рудюку та засновникам компанії «Розумники»: Кохану О., Каплушенко І., Рогозі В. за активну участь у розвитку освіти України!

DSC_0148.JPG DSC_0163.JPG DSC_0195.JPG DSC_0201.JPG DSC_0202.JPG DSC_0205.JPG

Анонси та оголошення

IX INTERNATIONAL WORKSHOP LIFE LONG LEARNING USING ICT: PERSON-ORIENTED APPROACH (3L-PERSON-2024)

The IX International Workshop Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person) in the series of workshop under this title continues topics set in 2016 with new sub-topics accordingly to new challenges in the field of education (such as “Synthetic learning environment: AR/VR/MR, AI in education, etc.” since 2020). The main idea of the series is ICTs’ creation-development-implementation at stages Academia → Education/Training → Industry. The quick transfer of the world to remote education and work has led to appearance of the hybrid workforce and needs of the further Human-System-Integration (HSI), where the ”System” means an education system, first of all. HSI in education is considered as a mutual adaptation of a human and ICT for K16 + re-skilling during the whole human active life.


ХІІ International Scientific and Practical Conference “MoodleMoot Ukraine 2024. Theory and Practice of Using the Moodle LMS”

We invite teachers, scientists, graduate students, students, specialists in the organization of the educational process, distance learning – everyone who uses or plans to use the Moodle LMS to participate in the conference on May 31, 2024.


The National Research Fund of Ukraine Competitions

In December 2023, the Scientific Council of NRFU approved the terms of the competitions: "Research Infrastructures for Conducting Advanced Scientific Research", "Science for Strengthening the Defense Capability of Ukraine", "Advanced Science in Ukraine".
Project selection begins. The winners will receive grant support for conducting fundamental and practical scientific research for development of the national research space and its integration into the world research space.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

The Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine invites you to participate in the third English-language workshop on DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION (DigiTransfEd 2024). The seminar is peer-reviewed and will be held in a hybrid format on 09/23/2024 as part of ICTERI 2024.
The theme of DigiTransfEd 2024 is related to the ICTERI 2024 Track 3: ICT Applications in Academia & Industry: ICT solutions for competence design and development / ICT development to support technology-enhanced teaching and learning, including life-long learning / ICT solutions for quality assurance in education and education management / Novel ICT infrastructures, tools, and environments for research, cooperation, and knowledge transfer.
The deadline for submission of papers is 07/29/2024.

The best papers of last year's DigiTransfEd 2023 are indexed in Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553