Новини

Використання штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти Використання штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти

28 березня 2024 року відбулося перше засідання робочої групи з питань розроблення інструктивно-методичних рекомендацій щодо запровадження та використання штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти. Рекомендації визначатимуть підхід до відповідального, етичного та ефективного використання інструментів генеративного ШІ.

До складу робочої групи МОН України увійшли представники Інституту цифровізації освіти НАПН України Ольга Пінчук, заступник директора, та Сергій Дзюба, аспірант, засновник навчального СТЕМ-центру “Сократ”.

28 Березня 2024


Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень

28 березня 2024 р. співробітники відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України провели вебінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень» для наукових, науково-педагогічних працівників та аспірантів, який відбувся в межах XV-ї Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти-2024».

28 Березня 2024


Науково-практична конференція «Впровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи» Науково-практична конференція «Впровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи»
26 березня в межах співпраці ІЦО НАПН України та ІМЗО МОН України відбулася науково-практична конференція «Впровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи». Інститут на конференції представляла Литвинова Світлана Григорівна, доктор педагогічних наук, с.н.с., заступник директора з наукової роботи Інституту цифровізації освіти НАПН України, яка виступила з доповіддю «Цифрова трансформація освіти: AR, VR, AI - інноваційні інструменти профільної школи». 135 освітян з різних областей України представили результати теоретичних досліджень та практичного досвіду з проблеми використання цифрових інструментів у освітньому процесі.
28 Березня 2024


Освітяни України, Польщі, Туреччини, Австрії обмінялись досвідом використання цифрових технологій у освітньому процесі Освітяни України, Польщі, Туреччини, Австрії обмінялись досвідом використання цифрових технологій у освітньому процесі

21 березня в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбулась міжнародна науково-практична конференція «Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін», що пройшла в гібридному форматі. Організаторами конференції виступили 12 установ з України, Польщі, Туреччини, що активно вивчають та впроваджують цифрові технології.

Більше160 зареєстрованих та 60 онлайн-учасників із України, Польщі, Туреччини, Австрії в очному та дистанційному форматі представили результати наукових розробок і практичних надбань з проблем цифровізації освіти та надали матеріали.

Детальніше.

23 Березня 2024


Гостьова лекція в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі Гостьова лекція в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі

14 березня 2024 р. в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі Іриною Мінтій, докторанткою Інституту цифровізації освіти НАПН України, к.пед.н., доц. проведено відкриту лекцію для здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників. Семінар проводився у комбінованому форматі. У конференц-залі університету були присутні переважно науково-педагогічні працівники (біля 30 осіб) і дистанційно – здобувачі освіти усіх рівнів та науково-педагогічні працівники (79 осіб).

Ірина Мінтій, пров. наук. співроб. відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем ІЦО НАПН України, презентувала доповідь «Методика використання наукометричних баз даних Scopus і Web of Science». Під час гостьової лекції слухачі дізналися про основні принципи ефективного використання наукометричних баз даних для проведення досліджень. Були надані покрокові інструкції, проаналізовано приклади комбінування різноманітних сервісів для візуалізації отриманих під час пошуку даних. Відеозапис буде розміщено на YouTube-каналі нашого інституту.

14 Березня 2024


Членство у CoARA Інституту цифровізації освіти НАПН України Членство у CoARA Інституту цифровізації освіти НАПН України
Інститут цифровізації освіти НАПН України став членом Коаліції просування оцінювання наукових досліджень (Coalition for Advancing Research Assessment - CoARA). Інститутом цифровізації освіти НАПН України підписано Угоду про реформування оцінювання наукових досліджень, а також отримано членство CoARA, що підтверджено Наглядовою радою CoARA. З 2023 року Коаліцією започатковано проєкт CoARA Boost, спрямований на сприяння глобальному розширенню наукової спільноти з метою подальншої співпраці, обміну знаннями та навчання. Місія CoARA National Chapter Ukraine полягає в тому, щоб сприяти зростанню економіки України, орієнтованої на знання, для післявоєнного відновлення шляхом реформування системи досліджень і вищої освіти країни шляхом просування оцінки досліджень на основі принципів CoARA та надання пріоритету відкритій науці. Станом на березень 2024 року до Коаліції приєдналася 621 організація.
6 Березня 2024


Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024) Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024)

1 березня 2024 р. було проведено Міжнародну наукову конференцію «Штучний інтелект у науці та освіті» (AISE 2024).

Конференція стала платформою для стимулювання дискусій, сприянню зміцненню співпраці між науковими установами, закладами вищої освіти та громадськими науковими організаціями та розвитку інноваційних рішень у сфері штучного інтелекту для науки, економіки та освіти.

В межах конференції було проведено майстер-клас «GPT-store. ШІ-сервіси в навчанні». Після майстер-класу відбулися 4 секційні засідання, де учасники конференції представляли свої доповіді та ділилися практичним досвідом застосування різних сервісів ШІ.

3 Березня 2024


Випуск № 1 (99) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання» Випуск № 1 (99) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»
Пропонуємо Вашій увазі випуск № 1 (99) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), У 2023 році журнал отримав імпакт-фактор JIF = 0,8 (2022), має індикатор цитування JCI = 0,45 (2022) в категорії Education & Educational Research.
1 Березня 2024


ЗВІТНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ ІНСТИТУТУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ ЗВІТНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ ІНСТИТУТУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ

23 лютого відбулася звітна наукова конференція Інституту цифровізації освіти "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ НАУКОВО-ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ", що пройшла у гібридному форматі. Пленарне засідання відкрив директор інституту Спірін Олег Михайлович, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України.

До заходу приєдналося 44 учасники. Науковці, аспіранти і докторанти ІЦО НАПН України та спільних науково-дослідних лабораторій, педагогічні працівники експериментальних закладів освіти обговорювали результати своїх наукових досліджень.

Електронне видання збірника матеріалів буде розміщено у вільному доступі в Електронній бібліотеці НАПН України у березні 2024 року.

24 Лютого 2024


Загальні збори трудового колективу ІЦО НАПН України Загальні збори трудового колективу ІЦО НАПН України
23 лютого пройшли загальні збори трудового колективу Інституту цифровізації освіти НАПН України. У порядку денному розглядали два питання: 1. Звіт директора Інституту цифровізації освіти НАПН України про діяльність на посаді у 2023 році та 2. Обрання делегатів для участі у загальних зборах НАПН України.
У доповіді Спіріна Олега Михайловича, доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента НАПН України було представлено результати наукової, науково-організаційної та господарської діяльності установи. В обговоренні доповіді піднімалися питання дослідження нових наукових напрямів, актуальних для вітчизняної освіти, питання соціального захисту і охорони праці та ін. Звіт директора був одноголосно схвалений трудовим колективом ІЦО НАПН України.
Для участі у загальних зборах НАПН України та для участі у загальних зборах відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем НАПН України були обрані наукові працівники в межах виділених НАПН України квот.
24 Лютого 2024



Новини 11 — 20 з 607
Початок | Поперед. | 1 2 3 4 5 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.