Новини

DEEPINVENTHEI DEEPINVENTHEI

Інститут цифровізації освіти НАПН України як асоційований партнер до проєкту DEEPINVENTHEI, який виконується консорціумом з 18 учасників (https://eit-hei.eu/projects/deep-inventhei/) за підтримки Європейського Союзу, протягом травня 2023 р – липня 2024 р. братиме участь у заходах, що сприятимуть навчанню та стартапам у сфері високих технологій.

Програма проєкту містить компоненти: «Навчання та наставництвo», «Навчання на основі досліджень», «Співпраця та стажування», «Інновації та підприємництво».
16 Жовтня 2023


Семінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень» Семінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень»
05 жовтня 2023 р. співробітники відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України провели семінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень» для наукових, науково-педагогічних працівників і аспірантів, який відбувся в межах дистанційного навчального курсу «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень»
11 Жовтня 2023


Навчання учнів основам демократії та парламентаризму в Україні Навчання учнів основам демократії та парламентаризму в Україні
Пропонуємо Вашій увазі випуск №7 інформаційного бюлетеня, що регулярно випускається співробітниками відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІЦО НАПН України. Випуск присвячений темі парламентської просвіти, важливості навчання учнів основам представницької демократії та парламентаризму. У бюлетені представлено комплект навчально-методичних матеріалів (навчальні програми курсу за вибором, методичні рекомендації, методичний посібник, інформаційні плакати) для впровадження парламентської просвіти на рівні закладів загальної середньої та позашкільної освіти, в розробці яких брала участь Ірина Іванюк, к.пед.н., старша наукова співробітниця Інституту цифровізації освіти НАПН України. 
11 Жовтня 2023


The 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2023) The 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2023)

26-29 вересня 2023 р. у Мадриді відбулася the 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2023). Співробітники Інституту цифровізації освіти НАПН України взяли участь в якості доповідачів даної конференції.

10 Жовтня 2023


Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців

3 жовтня 2023 р. відбулася XVІ міжнародна науково-практична конференція «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми», співорганізатором якої багато років поспіль є ІЦО НАПН України. Учасників конференції привітав директор інституту Олег Спірін і виступив з доповіддю «Цифрова трансформація освітніх середовищ: місце та роль педагогічних досліджень».

3 Жовтня 2023


Випуск № 4 (96) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання» Випуск № 4 (96) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»
Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 4 (96) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Виданнявключенодо Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index, ESCI = 0,8 (2022) та JCI = 0,45 (2022) – Journal Citation Indicator вкатегоріїEducation & Educational Research.
30 Вересня 2023


Цифрова трансформація об'єднує науку та освіту для майбутнього Цифрова трансформація об'єднує науку та освіту для майбутнього

Цифровізація освіти стала необхідністю. Одним із ключових факторів її успішного впровадження є співпраця між науковими установами і закладами вищої освіти, зокрема. Однією з головних переваг співпраці між науковими установами, що спеціалізуються на цифровізації освіти, і закладами вищої освіти є можливість спільного проведення досліджень і розробок. З одного боку, наша наукова установа має доступ до новітніх технологій, а колектив науковців – носій експертного знання у галузі цифровізації освіти і науки. З іншого боку, заклади вищої освіти можуть надати доступ до студентів і педагогічного персоналу для впровадження інновацій в освітній процес. Це може включати в себе розробку нових цифрових платформ, методів навчання, а також аналіз даних для підвищення якості освіти. Протягом 2022-2023 років Інститут цифровізації освіти НАПН України уклав договори та підписав угоди з провідними закладами вищої освіти, серед яких сім університетів, а також: дві наукові установи, наукові бібліотеки, видавництва, громадські організації та ін.

29 Вересня 2023


Здобуття стипендії Верховної Ради України для молодих учених - докторів наук Здобуття стипендії Верховної Ради України для молодих учених - докторів наук

Колектив Інституту цифровізації освіти НАПН України вітає Анну Яцишин, молоду вчену, доктора педагогічних наук, старшого наукового співробітника, провідного наукового співробітника відділу Цифрової трансформації НАПН України Інституту цифровізації освіти НАПН України, заступника голови Ради молодих вчених НАПН України зі здобуттям стипендії Верховної ради України 2023 р. (Постанова Верховної Ради України від 09 серпня 2023 року № 3297-IX «Про призначення у 2023 році іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених - докторів наук»).

27 Вересня 2023


Втілювати рішення в освіту з відчуттям присутності: ІІІ-а Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті» Втілювати рішення в освіту з відчуттям присутності: ІІІ-а Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті»

22 вересня 2023 року відбулась ІІІ-а Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті», організована та проведена відділом технологій відкритого навчального середовища Інституту цифровізації освіти (ІЦО) НАПН України. Співорганізаторами та партнерами конференції стали Національна академія освіти ім. І. Алтинсаріна Міністерства освіти і науки Республіки Казахстан, Краківський педагогічний університет імені Комісії народної освіти, UiT Арктичний університет Норвегії. 

26 Вересня 2023


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях" Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"
26 вересня 2023 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару, докторанти Інституту виступили з доповідями, в яких представили результати своїх дисертаційних досліджень за 2022-2023 навчальний рік.
26 Вересня 2023



Новини 41 — 50 з 607
Початок | Поперед. | 3 4 5 6 7 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.