Вручення диплома доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Рантюку Івану Івановичу

Вручення диплома доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Рантюку Івану Івановичу

08 липня 2024 року відбулося вручення диплома доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Рантюку Івану Івановичу.

Вітаємо Івана Івановича і бажаємо успіхів у подальшій науковій роботі

Анонси та оголошення

Онлайн-форум

Запрошуємо вас 12.11.24 до участі у VІ всеукраїнському відкритому науково-практичному онлайн-форумі «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії». Інститут цифровізації освіти запрошує презентувати свої досягнення та поділитися досвідом під час роботи секції «Інформаційно-цифрові середовища закладів освіти: трансформація, безпека, вплив AI».

Програму заходу, тези Форуму, посилання на підключення будуть надіслані всім зареєстрованим учасникам. Електронний варіант збірника буде розіслано авторам. Також усім спікерам і зареєстрованим учасникам буде надіслано сертифікат щодо участі у Форумі.

Участь у Форумі безкоштовна.


VI міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті», 23-25.11.24

Запрошуємо 24 жовтня відвідати вебінар «Сервіси штучного інтелекту для професійного зростання педагогічних працівників». Проводить: Мар’єнко Майя Володимирівна, провідний науковий співробітник відділу хмаро орієнтованих систем і штучного інтелекту в освіті Інституту цифровізації освіти НАПН України. Питання, що обговорюватимуться: використання інструментів ШІ в освітньому процесі (на прикладі ChatGPT і Gemini).


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.